Broekhuis Steenwijk en Broekhuis Meppel gaan samen verder

Steenwijk/Meppel Onbezorgde mobiliteit, dat is wat Broekhuis de klanten het liefst biedt. „Wij zoeken dan ook altijd naar manieren om dit te optimaliseren. Daarom gaan we de krachten van Broekhuis Steenwijk en Broekhuis Meppel bundelen. Vanaf 1 juni bent u voor onbezorgde mobiliteit in de regio van harte welkom bij Broekhuis Meppel!”, aldus Wiebe te Velde, Vestigingsdirecteur in Meppel.

Door de samenvoeging van de twee locaties gaat de vestiging in Steenwijk sluiten. Te Velde: „Hier kon u jarenlang terecht voor officieel Ford onderhoud, universeel onderhoud, verkoop, apk, reparaties, (private)lease en meer. Deze activiteiten worden vanaf 1 juni voortgezet in de vestiging Broekhuis Meppel, te vinden aan de Ceintuurbaan 100 in Meppel.”

Vertrouwde gezichten

Dit is zeker geen afscheid, want de medewerkers van Broekhuis Steenwijk verhuizen mee naar Broekhuis Meppel, waar zij hartelijk ontvangen worden door hun Broekhuis collega’s. „Zo ontmoeten de voor u vertrouwde gezichten u vanaf dan in een andere vestiging. Bekend gezicht Geert Nijsingh (Manager Service Steenwijk) zal het stokje overdragen aan zijn zoon Erwin Nijsingh (Manager Service Meppel), die met ruim 19 jaar ervaring graag voor u klaarstaat.”

Broekhuis Meppel

Broekhuis Meppel is officieel Ford dealer voor de regio. Naast specifiek Ford onderhoud zijn de technici gespecialiseerd in universeel onderhoud. Hierdoor is iedere klant die graag onbezorgd mobiel is en blijft van harte welkom in de vestiging. „Ook vindt u hier een ruim aanbod aan occasions, doordat we de voorraad van Steenwijk en Meppel samenvoegen. En als onderdeel van het Broekhuis netwerk kunt u hier ook terecht voor alle andere diensten van Broekhuis; nieuwe auto’s, reparatie, schadeherstel, autoverhuur, financieringen, verzekeringen, (private)lease, bedrijfswagens, bedrijfswageninrichtingen en wagenparkbeheer.”

Veiligheid voorop

„We zien u graag bij Broekhuis Meppel! Uiteraard staat daarbij de veiligheid van zowel klanten als medewerkers hoog in het vaandel”, vertelt Te Velde. „Daarom vragen wij klanten zich voor een bezoek aan te melden, zodat er nooit teveel mensen aanwezig zijn in de vestiging. Zo doen wij ons uiterste best om ook binnen onze vestiging de anderhalve meter afstand te waarborgen.”