CustomShots: een mooie en lekkere leerschool voor jonge ondernemer Lars Kloeze uit Zuidwolde

Met de levering van liefst 6500 flesjes CustomShots aan de organisatie van het Oktoberfest in Alteveer, sleepte de 19-jarige Lars Kloeze uit Zuidwolde een mooie order binnen. Op het feest, dat afgelopen zaterdag plaatsvond, konden de 3500 bezoekers deze speciaal op het Oktoberfest gerichte shotjes kopen.

Lars Kloeze bij zijn assortiment CustomShots: 'We hebben hier vooraf met een groep kameraden gezeten en geproefd van vijftien verschillende smaken.'

Lars Kloeze bij zijn assortiment CustomShots: 'We hebben hier vooraf met een groep kameraden gezeten en geproefd van vijftien verschillende smaken.' Foto: Artizzl Media / Peter Nefkens

De flesjes waren beplakt met speciale stickers van het Oktoberfest en bleken voor sommige feestgangers zelfs een collector’s item. Het is de filosofie van Lars Kloeze om gepersonaliseerde shotjes te verkopen. Zo gingen de plastic flesjes ook al naar verschillende jongerenketen, maar dan beplakt met stickers van onder meer het BTW Team, Bar 1 - 2 - 3 en de Wegbraanders. Tevens werden al speciale ‘dartshotjes’ afgeleverd bij een dartvereniging in Staphorst. De shotjes - alcoholpercentage maximaal 14,9 procent - vinden ook hun weg naar verschillende winkels, maar dan voorzien van de vrolijke en kleurrijke stickers van Kloeze zelf: Koetje, Kuuken, Hane, TGIF (Thank God it’s Friday), WTF (What the Fuck) en CrisisShot, om er een paar te noemen.

Nieuws

Meest gelezen