Google Adwords tips voor het creëren van zoekadvertenties met hoge conversie in Meppel

Advertenties kosten geld en kunnen indien deze verkeerd ingezet worden meer geld kosten dan dat het u gaat opleveren. Met name de niet-geoptimaliseerde en niet effectieve advertenties zuigen uw budget leeg en schaden uw bedrijfsresultaat. Met enkele
Adwords tips
De rode draad;
Iedere Google Adwords campagne draait om zoekwoorden. De sectie zoekwoorden die u samenstelt gaat de mate van het succes van de campagne bepalen.
- Gebruik geen algemene zoekwoorden
- Gebruik specifieke zoekwoorden
Met behulp van gerichte specifieke zoekwoorden bereikt u gebruikers die reeds geïnteresseerd zijn in uw product of dienst wat leidt tot een hogere conversiegraad. Specificeer uw uitsluitingszoekwoorden, hiermee kunt u Google laten weten wanneer uw advertenties niet moeten worden weergegeven. Dit helpt u vooral wanneer uw zoekwoorden veel vergelijkbare maar niet-gerelateerde woordgroepen bevatten. Uitsluitingszoekwoorden spelen een belangrijke rol om de meest relevante gebruikers naar uw advertenties te halen. Een van de meest voorkomende uitsluitingszoekwoorden voor e-commerce websites zijn bijvoorbeeld 'gratis' en 'goedkoop'. Een
Google Adwords bureau
Merknaam reclame
Maak reclame van uw eigen merknaam door merk gerelateerde zoekwoorden te vormen. Hierdoor kunt u autoriteit vestigen op de resultatenpagina van zoekmachines. Met uw merk overal op de resultatenpagina, zullen gebruikers zeker positief worden beïnvloed.
Monitor en leer van uw concurrentie
Heeft u het gevoel dat uw concurrent(en) uw zoekwoorden trachten te gebruiken/targeten, doe hetzelfde! U kunt uw eigen advertenties weergeven voor zoekopdrachten, inclusief de namen van uw concurrenten. Door uw advertentie bovenaan een resultatenpagina te plaatsen wanneer gebruikers op zoek zijn naar uw concurrenten, kunt u uw merkbekendheid vergroten.
Denk om uw kwaliteitsscore
Google Adwords geeft een kwaliteitsscore voor elk van uw zoekwoorden op een schaal van 1-10 (waarbij 10 de hoogste score is). Google bepaalt de score op basis van de kwaliteit van uw advertenties en bestemmingspagina's. Google zegt: "Het hebben van een hoge kwaliteitsscore betekent dat onze systemen denken dat uw advertentie en bestemmingspagina relevant en nuttig zijn voor iemand die naar uw advertentie kijkt."
Waarom een hoge kwaliteitsscore organiseren?
- Uw advertenties komen eerder in aanmerking voor een advertentieveiling
- Verlaagt de kosten per klik
- Verhoogt de weergave positie op de pagina
- Bepaalde gevallen is een minimale kwaliteitsscore vereist om in aanmerking te kunnen komen voor een advertentie
Al deze bovenste tips zullen u helpen bij het vergroten van uw conversie wat leidt tot een beter bedrijfsresultaat. Indien u hier niet zoveel kaas van hebt gegeten kunt u
Adwords uitbesteden